Office Chair Series★Best Selling★Furniture★Singapore★Sale★Home deco★Fast★Cheap
49 items sold
Item code : 409620824 COPY URL

BLMG(Blooming Home)Office Chair Series★Best Selling★Furniture★Singapore★Sale★Home deco★Fast★Cheap


Customer who recommended this item
5104 (Based on 5854 reviews)
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%
Pay only one shipping fee for purchasing multi items among same shipping fee group items in a cart.
1 2 3
  • $28.90
    Add to Cart
  • $33.90
    Add to Cart
  • $20.90
    Add to Cart
  • $30.00
    Add to Cart
  • $24.90
    Add to Cart
  • $34.90
    Add to Cart
  • $24.90
    Add to Cart
  • $37.90
    Add to Cart
  • $29.80
    Add to Cart
  • $34.90
    Add to Cart
  • $25.00
    Add to Cart
  • $33.90
    Add to Cart

No Co-shipping item in shopping cart.
Please select items on the left side panel.

Manufacturer/Place of origin China Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Need to return item to seller's address by using post office or other shipping service.
Brief Description Singapore, Home, Chair, office chair, Fast, Cheap
Pay on delivery Available
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (1,848)

Customer Photo Review board
Apr 21, 2018
Suf*******

netural OK, not good as picture shown

OK, not good as picture shown

Option:01.Meeting chair BlackⓘP818386ⓟ | 1.Delivery:2.Weekday Evening from 6PM to 10PM ⓐNightⓑ(+S$5) | 3.Hook Desk(100cm):1.None

+ Add this option
Apr 15, 2018
lin*******

Highly Recommend Good buy n worth buying

Fast delivery. Easy installation n overall still ok.

Option:07. Office Chair N200 BrownⓘP817732ⓟ(+S$47) | 1.Delivery:1.Weekday from 9AM to 6PMⓐWeekdayⓑ | 3.Hook Desk(100cm):1.None

+ Add this option
Apr 14, 2018
fan*******

netural have rusty part on the metal area

have rusty part on the metal area.

Option:01.Meeting chair BlackⓘP818386ⓟ | 1.Delivery:1.Weekday from 9AM to 6PMⓐWeekdayⓑ | 3.Hook Desk(100cm):1.None

+ Add this option
Apr 08, 2018
les*******

Recommend Received in good condition

Delivery took a week and received in good condition and ok with the quality

Option:03.highback300 BlackⓘP819405ⓟ(+S$25) | 1.Delivery:1.Weekday from 9AM to 6PMⓐWeekdayⓑ | 3.Hook Desk(100cm):1.None

+ Add this option
Apr 07, 2018
sha*******

Customer Review (5,854)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Not Recommend Apr 21, 2018 Suf*******
Highly Recommend Apr 18, 2018 gho*******
netural Apr 14, 2018 tph*******
Highly Recommend Apr 14, 2018 fan*******
netural Apr 13, 2018 lin*******
Highly Recommend Apr 12, 2018 sen*******
Highly Recommend Apr 09, 2018 cho*******
netural Apr 08, 2018 les*******
Recommend Apr 07, 2018 sha*******
Highly Recommend Apr 05, 2018 ink*******
Item Q&A(1,314)
No. Question & Answer Member Date Status
FAQ Chair cannot be assembled accordingly (Screw alignment etc), is it defective? Seller

No, it is not defective. Generally for DIY chair, customers to avoid assembling one by one, because this will cause unbalance or cannot be aligned accordingly. Here is a tip, customers are required to pre-assemble the chair right&left arm rest and back rest and then screw together slightly. Make sure that hydraulic cylinder to be assembled at the end of assembly. If willing to be refunded in above case, it will be considered as change of mind customer will bear the returning charges. Thanks BLMG

31381686 Inquiry related delivery from tph**** tph******* 2018-04-06 Answered
  About shipping charge if i order 2 diff chairs why do i need to pay 2 x shipping charge? I thought u indicate is 1 shipping charge?
 

[Re] Inquiry related delivery from tph****
HI,

Sorry to tell you that our delivery charge is rated by qty of the item,

Thanks

31371069 Inquiry for the item from ali**** ali******* 2018-04-05 Answered
  Dear seller
Sorry I am asking mesh neck chair 302 you got stock ?
Coz list here no more stock ?
 

[Re] Inquiry for the item from ali****
Dear Customer

Thank you for the inquiry.
We are sorry to inform you that currently we do not have plan to restock this product.
This item will be discontinued
Sorry for the inconvenience.

Thank you.
BLMG

31360560 Inquiry for the item from ali**** ali******* 2018-04-04 Answered
  Do you have stock for simple mesh chair
 

[Re] Inquiry for the item from ali****
HI Yes we have stocks :)

Thanks

31360538 Inquiry for the item from ali**** ali******* 2018-04-04 Answered
  Dear seller
For the model 302 when will it have stock ?

ThNks
 

[Re] Inquiry for the item from ali****
Hi sorry we do not understand by just telling us 302. can you tell us the full name of the porduct?

Thanks

31351737 Inquiry for the item from lim**** lim******* 2018-04-04 Answered
  I have ordered and paid for b100
 

[Re] Inquiry for the item from lim****
Dear customer,

Thanks for your purchase
After checked, your order was release to warehouse on 29-03-18 Due to the warehouse moving,
Delivery usually takes 3-5 (+ few days as we are on span) working days to arrive, the product should be arrived in this week.
If you did not get any message within this week.
Please contact us again.
Or you can arrange the delivery directly with delivery compnay
Please call 62826879 and Find Emma.
She will arrange you about delivery.

Thank you.
BLMG

31351652 Inquiry for the item from lim**** lim******* 2018-04-04 Answered
  Item never received? However you mentioned delivered. What happen ? Please give me an answer to this
 

[Re] Inquiry for the item from lim****
Dear customer,

Thanks for your purchase
After checked, your order was release to warehouse on 29-03-18 Due to the warehouse moving,
Delivery usually takes 3-5 (+ few days as we are on span) working days to arrive, the product should be arrived in this week.
If you did not get any message within this week.
Please contact us again.
Or you can arrange the delivery directly with delivery compnay
Please call 62826879 and Find Emma.
She will arrange you about delivery.

Thank you.
BLMG

31311532 N100 & N200 st4******* 2018-03-30 Processing
31288174 Never Buy from this Seller. I Order on 19 Mar 2018 No update at all , Today I call seller than he told me "OUT OF ORDER " . That is almost TWO WEEKS If I never call today maybe ONE Month I still waiti der******* 2018-03-28 Answered
  Never Buy from this Seller. I Order on 19 Mar 2018 No update at all , Today I call seller than he told me "OUT OF ORDER " . That is almost TWO WEEKS If I never call today maybe ONE Month I still waiting for delivery...
This Seller is not a Serious Seller........
 

[Re] Never Buy from this Seller. I Order on 19 Mar 2018 No update at all , Today I call seller than he told me "OUT OF ORDER " . That is almost TWO WEEKS If I never call today maybe ONE Month I still
HI.

Sorry about issue,

we have canceled your order.

Thanks

Policy & Notice